Monday, September 6, 2010

Salam Lebaran

I miss having good times like the old days. Terutamannya di saat dan ketika zaman kanak-kanak yang belum mengerti. Even if I fall sick. Aku menangis kerana sakit but still can be happy as nothing else matter tapi merasa gembira all the way.

Time passes, a lot of things I've been through tanpa sedar. Banyak perkara berlaku. Yang dirancang, tidak dirancang terjadi tanpa kawalan. I cant changed anything but excepting as what it is. Happen for a or more reason/s. Sebab-sebab yang boleh difikirkan dan tidak. Dan siapa tahu walaupun kita jangkakan berlaku atas sebab2 yang dipikirkan padahal bukan? Who knows? Only God knows.

Aku bukan mengenang saat sedih tapi pabila meningkat usia ini, makin aku kenang apa yang bakal terjadi. Yang lepas hanya kenangan. Masih terimbau tapi menerima dengan hati yang rela atau terpaksa. Yang bakal menanti, bolehkan aku hadapi dengan tenang atau pengendalian perasaan yang lebih baik? Itu persoalan yang paling penting. Or a least I can find way/s to overcome it. Can I? Selagi nafas belum terputus..

Apa-apa pun, semakin menghampiri hari lebaran, hati ini makin meinginkan satu harapan. Entah termakbul atau tidak. Insya-allah.

Hari Raya Aidilfitri umpama menyambut tahun baru. Moga terbuka hati dan diri untuk menjadi lebih bersemangat dan tabah. Amin..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR BATIN. *Doa kalian gembira dengan sanak saudara. Aminn!

Dari trully me
kak anne/naa

No comments: