Friday, July 2, 2010

membebel sebentar

Walaupun betapa bznya aku. Tapi masih ada ruang untuk kebosanan. I dont know why... Pretty weird.. tapi ini bukan sesuatu yang tak normal bagi aku.

Lately aku melibatkan diri dalam aktiviti2 yang a bit lasak. I guess. Ntah la. I'm bored asik pegi karaoke je, looking at KLCC yang terpacak depan pintu, tengok movie. Or mungkin selera tak menentu.. I always want something different. Then change.. change.. change. Bila nak puas? Tak tahulah.

For example, sometime aku suka crowd, sometime tak suka. I can like both of it at different time and occasion. Pelik ker?

But of all that, there is one thing that I never change. Tak kiralah mana aku pegi kalau ramai atau banyak objek2 hidup yang tak dikenali. I prefer, either you ignore me and let me do my own business or whatsoever that I want to do UNLESS ada kes hidup mati atau yang berkaitan

OR kalau you banyak cakap, awak kena banyak sabar dengan my silent reply. I'm the kind of person yang hanya akan bercakap kalau ada isu and idea or chemistry.

I think one of the factor kenapa dalam kepala aku ni asik kosong je..because I dont like reading.. I hate reading. Reading is not my thing. Thats why no idea semedang.

And I dont like to sound stupid dan tak logik. So baik diam je.

UNLESS awak tak kesah who I am then I'm ok.. Itu ajer.. thx



anne/kak naa

No comments: