Sunday, February 14, 2010

Everything almost new

So.. Do you notice anything new or different dalam blog saya ni?

Well..I've deleted all the last year posts.. Macam menyemaklah pulak..

It's not to say, I'm doing a surprise kinda thing.. Tapi boleh kata I'm back to the starting point. But then, jangan expect saya akan buat blog yang berinformasi or cerita ceriti yang ala2 boleh menang nobel prize tu... Because saya lebih suka mencoret yang lahir dari hati dan secara spontan.

BUT kalau blog ni akan jadi blog masak-memasak pon boleh jadi jugak.. As I'm learning to cook right now..

First task.. 3 dishes ..

1) Asam Pedas Melaka..
2) Sambal Goreng
3) Masak Lemak Sayur

Simple kah? Saya penah masak dulu2.. Tapi as for fun.. and takde lah terer sangat. Now.. bila seseorang tu sageskan saya patut belajar masak.. So I just did.. Tak ingat pulak ayat saiko dia tu yang boleh buat saya rasa teruja nak belajar memasak.

So.. pasni.. we'll see...

anne/kak naa

2 comments:

jejaka anggun said...

wah.... hebatnya!!! blog baru!!!

NAA said...

shaz - aku trus gelak je tengok statement ko ni.. cam tau je gaya ko tgh cakp tu..