Monday, May 10, 2010

Sekoden FB ex-classmate

Tah cemana.. Accidently, I bumped into my ex-schoolmate's FB page. Pahtu apa lagik..sekodenlah semua.. Status dia and list kawan2 dia.

Actually dalam list sy, tak ramai ex-schoolmate. Most of it keja opis lama, ex-rummet, kawan cetting.. tapi tak ramai from my previous school or university. I malas nak add kenangan-kenangan lalu.. Buat I ingat result2 I je and zaman2 berhingus I.. I hate that.. dem!

So, perati je. No harm kan?

Seolah-olah mengimbau balik kenangan lalu.. I bumped into my other ex-schoolmates FB page. Muka tak banyak berubah.. Serious. It keep me think that we are still in a classroom, fokus pada study(fokus sangatlah kononnya).

Rasa macam baru semlm terjadi. Even dh kabur2 with apa yang berlaku back then. Tapi I still see those faces yang I kenal dulu2.. x banyak different. Masih lagi kenal raut wajah diaorg. I dont know whether they with the same attitude or not, sebab dah lama terpisah. I lost contact with them after I'm out from school/university.. Or maybe the right word, "malas nak amik tau".

But then, some with impressive achievement which not to my surprise as mmg diaorg dari kalangan yang dijangka akan berjaya. And some of it dah kawen and beranak pinak sampai 4-5 org anak, buat I pikir, kilang buat anak betul dia ni.. Ramai anak dia.. Serious, siot.. ahaha sorry beb.. but trully anak u ramailah.

Well.. anyway.. what I had with them were in the past. So.. be it that way.

anne/kak naa

No comments: